Виховні заходи


Виховний захід
Математичний КВК
для 3 класу
Мета: Перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях, активізувати розумову діяльність учнів,
розвивати бажання застосовувати здобуті знання для досягнення поставленої мети.
систематизувати  знання,  уміння  і  навички; 
розвивати  логічне  мислення  учнів,  творчу ініціативу; 
спонукати  до  творчості  під  час  розв’язування  вправ;
 виховувати  інтерес  до математики, практичну необхідність вивчати її.

Обладнання: Висловлення видатних людей про математику, малюнки, картки, магнітофон.
 Презентація до КВК












Форма проведення: Конкурс
.
"Математику й через те вивчати треба, що вона впорядковує розум.”
(М. В. Ломоносов)
" Математика – це мова, якою користуються всі точні науки.”
(М. І. Лобачевський)
" Математика – гімнастика розуму. ”
(О. В. Суворов)
"Сила математики – в її практичному застосуванні.”
(М. О. Митропольський)
"У математиці є своя краса, як у поезії і музиці. ”
(М. Є. Жуковський)



Хід конкурсу
І.Організація класу
ІІ. 1)Вступне слово вчителя.

 Добрий день, дорогі діти, шановні гості Сьогодні відбудеться турнір знавців математики!  Дехто вважає, що математика це суха, нудна і нецікава наука. Але це  не  так! Математика  –  сувора,  вимоглива  і  в  той  час  весела  і  жартівлива.  Багато  поетів  і письменників,  відомих  і  невідомих,  талановитих  і  просто  любителів  склали  вірші,  казки, співаночки про математику. А скільки складено математичних ребусів, кросвордів!
      Математика  була  і  є  першою  красунею  серед  наук. Саме математика  є  окрасою  будь-якої науки, в цьому полягає її естетична цінність. Тому часто чуємо: «Усюди, де число, там краса».
Математична творчість сповнена фантазії. А фантазія у  математиці - дійовий засіб творчості. 
Математика - музика душі.
Математика - цариця всіх наук.
 Гра сьогодні обіцяє бути цікавою. Це  змагання в дотепності і розумі.
 Нехай переможуть сильніші.

2)Знайомство з командами і журі.

Тож давайте запросимо  наших учасників.
-Команди готові?
-Готові!.
( Заходять , стають на півколо)
.  Сьогодні  зустріч  проходить  між 
командою  «Кмітливі»,  учнів  3  –А  класу, 
командою «Цифри», учнів 3 –Б класу,
командою «Квадрат», учнів 3-В класу.,
під девізом « Серед чисел існує досконалість і злагода».
Тому  мені  дуже  хочеться,  щоб  досконалість  і  злагода  були  в  душі  наших  учасників  і  всіх присутніх.
Привітаємо наших учасників бурними оплесками. 

Переможців турніру визначить компетентне журі у складі:
-      ___________________________________
-      _______________________________________
-      ________________________________________

ІІІ. Конкурси

І конкурс «Представлення»
Максимальна оцінка за конкурс – 5 балів
Перша команда
Команда «Кмітливі»
Девіз:Вмієм  ми ділити, віднімати,
 Множити і додавати.
 Вмієм  ми кмітливо все збагнути
Першими маєм завжди бути.
Друга команда
Команда «Цифри»
Девіз: Ми для всіх стаєм в пригоді
Скрізь ми зустрічаємся.
І команда дружна наша
«Цифри» називається.


Третя команда.
Команда «Квадрат»
У нашого квадрата
Всі сторони рівні.
У нашій команді всі дружбою сильні.


-      Ми уже познайомились із учасниками, і продовжимо змагання.
ІІ конкурс «Домашнє завдання»
( Команди приготували вірші про математику.)
Максимальна оцінка за конкурс – 5 балів


 Вірш "Математика”

Ти визнана давно главою всіх наук –
Потрібна нам ти скрізь, завжди і всюди.
Без математики ми нині як без рук.
З тобою з казки дійсність творять люди.
Освоївши тебе – рвемося у політ.
Створили вже розумні ми машини,
Штурмуємо космічний світ
І різних фактів визнаєм причини.
З тобою ми невпинно ростемо,
З тобою – підкоряємо природу.
Твої досягнення ми віддамо
На благо будівничого народу.

Гімн математиці.
Сьогодні будемо, друзі, з вами
Царицю всіх наук вітати
Так можемо гордо і по праву
Ми математику назвати,
Наук на світі є багато,
Їх навіть важко полічити,
Та нам їх треба добре знати
Щоб всесвітом оволодіти.
Наука – знайдені алмази:
Вугілля, золото і мідь.
В руках людей могутній лазер
І сотні зрошених угідь.
Наука – хліб мільйоннотонний,
Дари розвіданих морів
І винограду пишні грона,
Й серед пустель пташиний спів.
Це атом – скорений людині,
Нові потужні русла рік.
Дерзання й пошуки невпинні –
Це наш великий славний вік.
Наука нам допомагає
Ракети в космос запускати.
І будувати всюдиходи,
Щоб грунт на місяці вивчати.
Це все розвідані орбіти.
На Марсі вимпел наш розцвів.
І на Венеру шлях відкрито –
Й сюди наш розум долетів
До різних ми наук охочі
Нехай ведуть нас до вершин.
Та зараз ми сказати хочемо:
Наш математиці уклін!

В  країні Математика
. сл. С. Погорєловського.
І сувора й солов’їна
Математика- країна.
Праця тут іде завзято
Вмій лиш спритно рахувати.
Вмій ділити, віднімати,
Множить швидко й додавати.
Вмій кмітливо все збагнути,
Першим в відповіді бути!
Ледарів у нас немає,
Хто руки не піднімає?
Вирушаймо в путь.
Нас цікаві справи ждуть.
Цифри можна прочитати
І про все на світі знати,
Скільки коксу домнам треба
Й про політ космічний в небо,
Скільки зір дрібних, як просо
У веснянок є на носі.
Все умій ти пов’язати,
Про складне й просте сказати.
Наш девіз – все гарно знати,
Вміти добре рахувати.
Виростаймо ж – і у путь.
Хай знання із нами йдуть.
Ну а потім, в результаті,
Все, як слід, підсумувати,
Й розділити на усіх
І багатство, й щедрий стіл.


ІІІ конкурс «Розминка»
Команди по черзі відповідають на питання.
Кожна правильна відповідь- 1 бал
Командам пропонується відгадати загадки.
1. Щоб записувати числа
Чітко правильно і стисло,
Щоб ці числа прочитати,
Точно все підрахувати,
Розгадати шифри,
Нам потрібні …
 (цифри)

2. Чисел натуральних в світі є багато,
З них число найбільше не можна назвати
Найменше ж знати всім годиться,
І це звичайно …
 (одиниця)
3. На число це, знайте діти,
Заборонено ділити.
Проте множити – чудово,
Зразу відповідь готова.
Нероби собі проблем,
Обережно будь з …
 (нулем)
4. Їх в підручнику багато,
Кожну треба розв’язати.
І не будьте ви ледачі
Та розв’язуйте …
 (задачі)

5. По ній довго можна йти,
Кінця-краю не знайти.
І початку там нема,
Бо це лінія …
 (пряма)
6. Щоб довжини виміряти,
Інструмент цей треба мати.
Як будуємо пряму –
Цей же прилад я візьму.
Вийде не пряма, а змійка,
Як загубиться …
 (лінійка)

Остання загадка. Відповідає, хто швидше підніме руку.
7. В навчанні нам допомагає,
Про числа він розповідає,
Відрізки, формули, кути …
Його нам треба берегти.
Повинен знати кожен учень:
Наш друг і помічник …
 (підручник)
ІV конкурс«Капітанський» ( 3 бали)

1) Три білочки збирали горіхи. Перша білочка знайшла 8 горіхів, друга – 5, а третя – лише 2.
Ці  горіхи  білочки  поділили  між  собою  порівну.  Скільки  горіхів  віддала  перша  білочка третій? Друга білочка – третій?

2)  Від дуба до сосни 62 метри.  Їжак рухався від дуба до сосни, а на зустріч йому біг заєць.
Хто з них був далі від дуба і на скільки метрів, коли їжак пройшов 18 м, а заєць – 43 м?

3)     Половина периметра прямокутника 40 см , а одна зі сторін – 10 см. На скільки сантиметрів довжина прямокутника більша, ніж його ширина?

V Гра для вболівальників

Поки наші капітани розв’язують задачі пропоную уболівальникам пограти в гру  "Ой не можу”.
Викликаються по 2 уболівальники з кожного класу і послідовно називають натуральні числа, але замість чисел, кратних трьом, говорять "Ой не можу”. Хто збивається з такого рахунку – вибуває з гри.

VІ Конкурс « Геометричний»
Скільки квадратів на малюнку?




Скільки трикутників на малюнку?



                           
VІІ Конкурс «Задачний»(3 бали)

І команда       4 хлопчики ішли,

                   По 6 саджанців несли,

                   А за ними 5 дівчаток

                   По 2 деревця несли.

                   Підрахуйте, скільки всіх

                   Було саджанців у них.

                     ( 6 х 4 + 5 х 2 ) = 34

ІІ команда.

                   З риболовлі йшли 3 галки,

                   А за ними 2 граки.

                   Галки несли по 3 щуки,

                   По 2 в граків на плечі.

                   І сваряться просто сміх,

                   Не полічать щук своїх.

                   А ви поміркуйте,

                   Всіх щук порахуйте.

                      3 х 3 + 2 х 2 = 13
 ІІІ команда
                    Раз до себе на обід

                   Запросив сусідів кіт

                   (Для бенкету привід був:

                   Кіт мишей десь роздобув).

                   Довго ждать не довелося:

                   4 котики прийшло,

                   По 2 з собою привело.

                   Кожен з’їв з них по 3 мишки,

                   Не лишилося нітрішки.

                   Хто зміркує: скільки, діти,

                   Кіт зумів мишей зловити?

                             4 х 2 х 3 = 24



ІІ Конкурс «Шифрувальник»(5 балів)
В цих прикладах закодоване слово .Розкодуйте його. Для цього
розв’яжіть приклади, за алфавітом знайдіть букви і складіть із них слово.
21 – 18 :2
60- 3ּ9 – 16
48:8
9*3
5*5 -13
32-8*2
7*2+5

ІХ Гра для вболівальників
      Гра «Злови м’яч”
-  Доповніть речення.
1)  Щоб знайти невідомий доданок, … .
2)  Периметр – це … .
3)  В 1 дм … .
4)  Щоб знайти різницю, … .
5)  Квадрат – це … .
6)  Трикутник має … .
7)  В 1 м …
 8)     Компонент дії множення… (Множник.)

.    9) Результат дії ділення... (Частка.)

     10)54 зменшити у 9 разів. (Шість.)

       11)Добуток чисел 4,2,5. (Сорок.)

12)    Десять десятків. (Сотня.)


Підсумок гри
1)Поки журі підводить підсумок наших змагань
прошу дати відповідь на декілька запитань
·       Чи сподобалась вам гра?
·       Що саме сподобалось?
·       Які завдання було виконувати легко?
·       Які завдання були важкі?
·       Який учень найкраще відповідав на запитання?
·       Яка команда дружніше працювала?
 2) Нагородження
Прошу вийти командам. Слово для оголошення результатів надається журі.

 .




Комментариев нет:

Отправить комментарий