Виховний захід
Математичний КВК
для 3 класу
Мета:
Перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях,
активізувати розумову діяльність учнів,
систематизувати знання,
уміння і навички;
розвивати логічне
мислення учнів, творчу ініціативу;
спонукати до
творчості під час
розв’язування вправ;
виховувати
інтерес до математики, практичну
необхідність вивчати її.
Обладнання:
Висловлення видатних людей про математику, малюнки, картки, магнітофон.
Презентація до КВК
Презентація до КВК
Форма проведення: Конкурс
.
"Математику й через те
вивчати треба, що вона впорядковує розум.”
(М. В. Ломоносов)
" Математика – це мова,
якою користуються всі точні науки.”
(М. І. Лобачевський)
" Математика –
гімнастика розуму. ”
(О. В. Суворов)
"Сила математики – в її
практичному застосуванні.”
(М. О. Митропольський)
"У математиці є своя
краса, як у поезії і музиці. ”
(М. Є. Жуковський)
Хід
конкурсу
І.Організація класу
ІІ. 1)Вступне слово вчителя.
Добрий день, дорогі діти, шановні гості Сьогодні відбудеться турнір знавців математики! Дехто вважає, що математика це суха, нудна і нецікава наука. Але це не
так! Математика – сувора,
вимоглива і в
той час весела
і жартівлива. Багато
поетів і письменників, відомих
і невідомих, талановитих
і просто любителів
склали вірші, казки, співаночки про математику. А скільки
складено математичних ребусів, кросвордів!
Математика була
і є першою
красунею серед наук. Саме математика є
окрасою будь-якої науки, в цьому
полягає її естетична цінність. Тому часто чуємо: «Усюди, де число, там краса».
Математична творчість
сповнена фантазії. А фантазія у
математиці - дійовий засіб творчості.
Математика - музика душі.
Математика - цариця всіх
наук.
Гра сьогодні обіцяє
бути цікавою. Це змагання в дотепності і розумі.
Нехай переможуть сильніші.
2)Знайомство з
командами і журі.
Тож давайте запросимо наших учасників.
-Команди готові?
-Готові!.
( Заходять , стають на півколо)
. Сьогодні
зустріч проходить між
командою «Кмітливі», учнів 3 –А класу,
командою «Цифри», учнів 3 –Б класу,
командою «Квадрат», учнів 3-В класу.,
під девізом « Серед чисел існує досконалість
і злагода».
Тому мені
дуже хочеться, щоб досконалість
і злагода були в душі
наших учасників і всіх
присутніх.
Привітаємо наших учасників
бурними оплесками.
Переможців турніру
визначить компетентне журі у складі:
- ___________________________________
- _______________________________________
- ________________________________________
ІІІ. Конкурси
І конкурс
«Представлення»
Максимальна оцінка за конкурс – 5 балів
Перша команда
Команда «Кмітливі»
Девіз:Вмієм ми ділити, віднімати,
Множити і додавати.
Вмієм
ми кмітливо все збагнути
Першими маєм завжди бути.
Друга команда
Команда «Цифри»
Девіз: Ми для всіх стаєм в
пригоді
Скрізь ми зустрічаємся.
І команда дружна наша
«Цифри» називається.
Третя команда.
Команда «Квадрат»
У нашого квадрата
Всі сторони рівні.
У нашій команді всі дружбою
сильні.
-
Ми уже познайомились із
учасниками, і продовжимо змагання.
ІІ конкурс «Домашнє завдання»
(
Команди приготували вірші про математику.)
Максимальна оцінка за конкурс
– 5 балів
Вірш "Математика”
Ти визнана давно главою всіх наук –
Потрібна нам ти скрізь, завжди і всюди.
Без математики ми нині як без рук.
З тобою з казки дійсність творять люди.
Освоївши тебе – рвемося у політ.
Створили вже розумні ми машини,
Штурмуємо космічний світ
І різних фактів визнаєм причини.
З тобою ми невпинно ростемо,
З тобою – підкоряємо природу.
Твої досягнення ми віддамо
На благо будівничого народу.
Гімн
математиці.
Сьогодні будемо, друзі, з вами
Царицю всіх наук вітати
Так можемо гордо і по праву
Ми математику назвати,
Наук на світі є багато,
Їх навіть важко полічити,
Та нам їх треба добре знати
Щоб всесвітом оволодіти.
Наука – знайдені алмази:
Вугілля, золото і мідь.
В руках людей могутній лазер
І сотні зрошених угідь.
Наука – хліб мільйоннотонний,
Дари розвіданих морів
І винограду пишні грона,
Й серед пустель пташиний спів.
Це атом – скорений людині,
Нові потужні русла рік.
Дерзання й пошуки невпинні –
Це наш великий славний вік.
Наука нам допомагає
Ракети в космос запускати.
І будувати всюдиходи,
Щоб грунт на місяці вивчати.
Це все розвідані орбіти.
На Марсі вимпел наш розцвів.
І на Венеру шлях відкрито –
Й сюди наш розум долетів
До різних ми наук охочі
Нехай ведуть нас до вершин.
Та зараз ми сказати хочемо:
Наш математиці уклін!
В країні Математика
. сл. С. Погорєловського.
І сувора й солов’їна
Математика- країна.
Праця тут іде завзято
Вмій лиш спритно рахувати.
Вмій ділити, віднімати,
Множить швидко й додавати.
Вмій кмітливо все збагнути,
Першим в відповіді бути!
Ледарів у нас немає,
Хто руки не піднімає?
Вирушаймо в путь.
Нас цікаві справи ждуть.
Цифри можна прочитати
І про все на світі знати,
Скільки коксу домнам треба
Й про політ космічний в небо,
Скільки зір дрібних, як просо
У веснянок є на носі.
Все умій ти пов’язати,
Про складне й просте сказати.
Наш девіз – все гарно знати,
Вміти добре рахувати.
Виростаймо ж – і у путь.
Хай знання із нами йдуть.
Ну а потім, в результаті,
Все, як слід, підсумувати,
Й розділити на усіх
І багатство, й щедрий стіл.
ІІІ
конкурс «Розминка»
Команди по черзі відповідають на питання.
Кожна правильна відповідь- 1 бал
Командам пропонується
відгадати загадки.
1. Щоб записувати числа
Чітко правильно і стисло,
Щоб ці числа прочитати,
Точно все підрахувати,
Розгадати шифри,
Нам потрібні …
(цифри)
2. Чисел натуральних в світі
є багато,
З них число найбільше не
можна назвати
Найменше ж знати всім
годиться,
І це звичайно …
(одиниця)
3. На число це, знайте діти,
Заборонено ділити.
Проте множити – чудово,
Зразу відповідь готова.
Нероби собі проблем,
Обережно будь з …
(нулем)
4. Їх в підручнику багато,
Кожну треба розв’язати.
І не будьте ви ледачі
Та розв’язуйте …
(задачі)
5. По ній довго можна йти,
Кінця-краю не знайти.
І початку там нема,
Бо це лінія …
(пряма)
6. Щоб довжини виміряти,
Інструмент цей треба мати.
Як будуємо пряму –
Цей же прилад я візьму.
Вийде не пряма, а змійка,
Як загубиться …
(лінійка)
Остання загадка. Відповідає,
хто швидше підніме руку.
7. В навчанні нам допомагає,
Про числа він розповідає,
Відрізки, формули, кути …
Його нам треба берегти.
Повинен знати кожен учень:
Наш друг і помічник …
(підручник)
ІV
конкурс«Капітанський» ( 3 бали)
1) Три
білочки збирали горіхи. Перша білочка знайшла 8 горіхів, друга – 5, а третя –
лише 2.
Ці горіхи
білочки поділили між
собою порівну. Скільки
горіхів віддала перша
білочка третій? Друга білочка – третій?
2) Від дуба до сосни 62 метри. Їжак рухався від дуба до сосни, а на зустріч
йому біг заєць.
Хто
з них був далі від дуба і на скільки метрів, коли їжак пройшов 18 м, а заєць –
43 м?
3) Половина периметра прямокутника 40 см , а одна зі
сторін – 10 см. На скільки сантиметрів довжина прямокутника більша, ніж його
ширина?
V Гра для вболівальників
Поки наші
капітани розв’язують задачі
пропоную уболівальникам пограти в гру "Ой не можу”.
Викликаються по 2 уболівальники з кожного класу і послідовно називають натуральні
числа, але замість чисел, кратних трьом, говорять "Ой не можу”. Хто
збивається з такого рахунку – вибуває з гри.
VІ Конкурс « Геометричний»
Скільки трикутників на малюнку?
VІІ Конкурс «Задачний»(3 бали)
І команда 4 хлопчики ішли,
По 6 саджанців несли,
А за ними 5 дівчаток
По 2 деревця несли.
Підрахуйте, скільки всіх
Було саджанців у них.
( 6 х 4 + 5 х 2 ) = 34
ІІ команда.
З риболовлі йшли 3 галки,
А за ними 2 граки.
Галки несли по 3 щуки,
По 2 в граків на плечі.
І сваряться просто сміх,
Не полічать щук своїх.
А ви поміркуйте,
Всіх щук порахуйте.
3 х 3 + 2 х 2 = 13
ІІІ команда
Раз до себе на
обід
Запросив сусідів кіт
(Для бенкету привід був:
Кіт мишей десь роздобув).
Довго ждать не довелося:
4 котики прийшло,
По 2 з собою привело.
Кожен з’їв з них по 3 мишки,
Не лишилося нітрішки.
Хто зміркує: скільки, діти,
Кіт зумів мишей зловити?
4 х 2 х 3 = 24
VІІІ Конкурс «Шифрувальник»(5
балів)
В цих прикладах закодоване слово .Розкодуйте його. Для цього
розв’яжіть приклади, за алфавітом знайдіть букви і складіть із них слово.
21 – 18 :2
60- 3ּ9 – 16
48:8
9*3
5*5 -13
32-8*2
7*2+5
ІХ
Гра для вболівальників
Гра «Злови м’яч”
-
Доповніть речення.
1)
Щоб знайти невідомий доданок, … .
2)
Периметр – це … .
3)
В 1 дм … .
4)
Щоб знайти різницю, … .
5)
Квадрат – це … .
6)
Трикутник має … .
7)
В 1 м …
. 8) Компонент
дії множення… (Множник.)
. 9)
Результат дії ділення... (Частка.)
10)54 зменшити у 9 разів. (Шість.)
11)Добуток чисел 4,2,5. (Сорок.)
12) Десять десятків. (Сотня.)
Підсумок
гри
1)Поки журі
підводить підсумок наших змагань
прошу дати
відповідь на декілька запитань
· Чи сподобалась вам гра?
· Що саме сподобалось?
· Які завдання було
виконувати легко?
· Які завдання були важкі?
· Який учень найкраще
відповідав на запитання?
· Яка команда дружніше
працювала?
2) Нагородження
Прошу вийти командам. Слово для оголошення результатів надається журі.
.
Комментариев нет:
Отправить комментарий